ОРГАНИЗАЦИСКО СТРУКТУИРАЊЕ
Организациското структуирање е значајна фаза во развојот на секоја организација. Со структуирањето се стандардизираат процесите, а стандардизираните процеси придонесуваат за зголемен квалитет, зголемена ефикасност, зголемена контрола како и јасна поделба на задачите и одговорностите на секој вработен.
Преку услугата за организациско структуирање им помагаме на организациите во дефинирање и воспоставување на организациска стурктура, деловни процеси и опис на работни места. Целта на оваа услуга е преку дефинирање на процесите, да се создаде најдобрата можна организациска структура за функционирање на истите, а потоа според процесите да се направат описи на работни места каде секој вработен точно ќе ги знае своите обврски.
За кого е наменета оваа услуга:
- организации кои немаат дефинирана систематизација и описи на работни места
- организации кои имаат потешкотии во испораката на услугите поради голем обем на работа, а нејасна распределба на одговорностите
- организации кои се подготвуваат за имплементација на ИСО 9001 систем за квалитет
- организации кои планираат проширување на бизнисот преку отворање на нови подружници, продавници и сл.
Директни резултати од структуирањето
- дефинирани процеси
- дефинирана организациска стурктура
- дефинирани описи на работни места
Пошироки и долгорочни бенефити од структуирањето
- вклучување на голем број од вработените во дефинирањето на процесите, структурата и описите на работни места
- преку дефинирањето на процесите се прави ревизија на начинот на работење. Како работиме наспроти како треба да работиме
- јасното стурктуирање доведува до полесна комуникација, а со тоа и поефикасно работење и максимално искористување на капацитетите
[contact-form-7 id=”1054″ title=”Побарај консултантска услуга”]